58 718 92 53
Pn-Pt 08:00-17:00

W celu poprawnego korzystania z serwisu bezpieczny.pl zalecamy używanie nowszych wersji przeglądarek.

Blog

Więcej niż standard jest wtedy, gdy dajesz więcej niż obiecałeś

Kupić ubezpieczenie to żadna sztuka. W większości branż, sprzedawcy, ustawieni do wyścigu, motywowani wynikami, wykresami wydajności i „złotym laurem sprzedawcy roku” wręczanym na wyjeździe integracyjnym, pokazują palcem, w którym miejscu podpisać. I już. To wszystko. Już masz umowę. Już jesteś Klientem. A czy po podpisaniu umowy nadal jesteś Klientem ?, czy już tylko petentem? A może zostałeś już tylko numerem na linii oczekujących, dzwoniąc na infolinię?

„Obsługa klienta” to hasło bardzo niewygodne, drogie bo nakłada obowiązek posprzedażowej opieki. Kto ma czas na cudze problemy, gdy trzeba podpisywać kolejne umowy? Wykresy lidera są przecież nieubłagane. A tymczasem w „petencie” rośnie irytacja. Sfrustrowany, chciałby być znowu Klientem, traci zaufanie, a w rezultacie „sprzedawca roku” traci Klienta.

W branży ubezpieczeniowej temat obsługi posprzedażowej zasługuje na poświęcenie szczególnej uwagi.

Przecież kupując ubezpieczenie, Klient okazuje troskę o swoje zdrowie i życie lub zdrowie i życie osób mu najbliższych - troskę o wartości najwyższe, nie mierzalne żadnymi pieniędzmi. Zakupu ubezpieczenia nie można więc porównać do zakupu lodówki czy pralki.

Zgłoszenie roszczenia to nie zgłoszenie pękniętej uszczelki!

Klient, który zgłasza się z roszczeniem o wypłatę świadczenia, nie może być poniżany biurokracją i piętrzącymi się trudnościami. Sam fakt konieczności zgłoszenia szkody jest powiązany z silnie stresującym doświadczeniem w życiu. Nikt nie ma prawa umniejszać cudzych doświadczeń, a czasami nawet życiowej tragedii do ilości „krzyżyków” i załączników w wypełnianych formularzach.

W Bezpieczny.pl uczy nas doświadczenie. Wiemy, że Klienci, którzy nam zaufają, zasługują przede wszystkim na szacunek. Dlatego włożyliśmy maksymalny wysiłek w opracowanie najprostszych procedur. Chcemy aby w oczach Klienta zasłużyć na miano fachowca w swojej dziedzinie. Stworzyliśmy maksymalnie, jak tylko to możliwe, uproszczony system zgłaszania szkód.

Na czym ta prostota polega?

Z Bezpieczny.pl zawsze masz dostęp do rzetelnej i merytorycznej informacji!

Możesz zeskanować do nas dokumenty, których ilość ograniczyliśmy do niezbędnego minimum. Ojej, nie masz skanera? To nic, zrób dobrej jakości zdjęcia smartfonem! W każdej chwili możesz też poprosić o pomoc dedykowanego Opiekuna.

Wiemy, że zaufanie Klienta zależy nie od ceny produktu, ale od przygotowania zaplecza posprzedażowego. W Bezpieczny.pl oprócz ubezpieczenia Klient kupuje też PROFESJONALIZM, a w prezencie dostaje BEZPIECZEŃSTWO.

Bądź Bezpieczny!

By się rozwijać stale się uczymy, jeśli masz jakiś sugestie - podziel się nimi!

Do góry