Assistance w podróży po Polsce i Europie
Dla samochodów osobowych w wieku do 15 lat oraz powyżej 15 lat.
Ubezpieczenie krótkoterminowe na 7, 15, 30 dni oraz 1 rok.
Wykaz świadczeń assistance w podróży
Niezależny assistance w podróży po Polsce i Europie
Ochrona na wypadek awarii
Assistance w podróży to ochrona na wypadek awarii
Nagłe i niespodziewane zdarzenie uniemożliwiające bezpieczne i zgodne z przepisami ruchu drogowego działanie Pojazdu lub powodujące unieruchomienie Pojazdu, spowodowane przypadkami wynikającymi z przyczyn wewnętrznych Pojazdu. Za awarię uważa się również:
- uszkodzenie, zagubienie lub zatrzaśnięcie wewnątrz Pojazdu urządzeń służących do jego otwarcia lub uruchomienia,
- rozładowanie akumulatora oraz baterii,
- przepalenie żarówki w Pojeździe,
- unieruchomienie Pojazdu wskutek braku paliwa, zatankowania niewłaściwego paliwa lub zamarznięcia paliwa,
- uszkodzenie ogumienia.
Nawet nielimitowane holowanie pojazdu po wypadku
Assistance w podróży umożliwia nawet nielimitowane holowanie po wypadku
Holowanie pojazdu po wypadku – jednorazowy transport unieruchomionego Pojazdu z miejsca Zdarzenia Assistance (wraz z jego załadunkiem i wyładunkiem) do miejsca wskazanego przez Ubezpieczonego w ramach limitu km przysługującego dla wariantu określonego w dokumencie ubezpieczenia, przy czym:
a) w sytuacji, gdy wskazanym miejscem holowania jest warsztat naprawczy, a holowanie odbywa się poza godzinami jego pracy, na wniosek Ubezpieczonego Pojazd może zostać odholowany na parking strzeżony z jednoczesnym prawem holowania Pojazdu do tego warsztatu w najbliższym dniu roboczym, przy czym koszt parkingu ponosi Generali,
b) w sytuacji, gdy Ubezpieczony skorzystał z usługi holowania organizowanej przez specjalne służby drogowe obsługujące zdarzenia zaistniałe na autostradzie, Centrum Pomocy Generali dokona zwrotu udokumentowanych fakturą kosztów tego holowania do maksymalnej wysokości 2000 zł,
c) w sytuacji, gdy holowany Pojazd wymaga przeprawy promem, przeprawa ta nie wlicza się w limit kilometrowy holowania;
d) dopuszcza się możliwość organizacji holowania Pojazdu na odległość przekraczającą limity określone w tabeli, o ile koszt holowania ponad te limity zostanie pokryty przez Ubezpieczonego w sposób uzgodniony z Centrum Pomocy Generali;
Holowanie pojazdu po awarii nawet do 500 km
Assistance w podróży umożliwia holowanie po awarii nawet do 500 km
Holowanie Pojazdu po Awarii - jednorazowy transport unieruchomionego Pojazdu z miejsca Zdarzenia Assistance (wraz z jego załadunkiem i wyładunkiem) do najbliższego autoryzowanego warsztatu lub do warsztatu technicznie przystosowanego do naprawy Pojazdu wskazanego przez Centrum Pomocy Generali, w ramach limitu km przysługującego dla wariantu określonego w dokumencie ubezpieczenia, przy czym:
a) w sytuacji, gdy holowanie odbywa się poza godzinami pracy warsztatu, na wniosek Ubezpieczonego Pojazd może zostać odholowany na parking strzeżony z jednoczesnym prawem holowania Pojazdu do tego warsztatu w najbliższym dniu roboczym, przy czym koszt parkingu ponosi Generali,
b) w sytuacji, gdy Ubezpieczony skorzystał z usługi holowania organizowanej przez specjalne służby drogowe obsługujące zdarzenia zaistniałe na autostradzie, Centrum Pomocy Generali dokona zwrotu udokumentowanych fakturą kosztów tego holowania do maksymalnej wysokości 2000 zł,
c) w sytuacji, gdy holowany Pojazd wymaga przeprawy promem, przeprawa ta nie wlicza się w limit kilometrowy holowania,
d) dopuszcza się możliwość organizacji holowania Pojazdu na odległość przekraczającą limity określone w tabeli, o ile koszt holowania ponad te limity zostanie pokryty przez Ubezpieczonego w sposób uzgodniony z Centrum Pomocy Generali,
e) w przypadku pojazdów o napędzie elektrycznym w sytuacji rozładowania baterii, Centrum Pomocy Generali zorganizuje holowanie pojazdu do najbliższej Stacji ładowania.
Auto zastępcze
Assistance w podróży to organizacja i pokrycie kosztów wynajęcia pojazdu zastępczego
Centrum Pomocy Generali zorganizuje i pokryje koszt wynajęcia pojazdu na czas naprawy Pojazdu, nie dłużej jednak niż na okres 3 dni. Warunki otrzymania świadczenia pojazdu zastępczego:
- Pojazd został objęty świadczeniem holowania organizowanym przez Centrum Pomocy Generali na zasadach określonych w OWU, przy czym dopuszcza się odstąpienie od tego warunku, gdy z przyczyn niezależnych od Ubezpieczonego usługa holowania nie mogła zostać zlecona do Centrum Pomocy Generali,
- Centrum Pomocy Generali ustali w miejscu naprawy, że czas naprawy Pojazdu przekroczy 24 godziny lub nastąpiło całkowite zniszczenie Pojazdu. Ubezpieczony zobowiązany jest umożliwić Centrum Pomocy Generali nawiązanie kontaktu z warsztatem naprawczym dokonującym naprawy w celu przeprowadzenia monitoringu czasu naprawy pojazdu,
- do realizacji świadczenia udostępniane są pojazdy odpowiadające klasie ubezpieczonego Pojazdu, nie wyższej jednak niż pojazdy z segmentu D,
- świadczenie pojazdu zastępczego obejmuje koszt jego wynajęcia oraz podstawienia na miejsce wskazane przez Ubezpieczonego,
- przy realizacji świadczenia pojazdu zastępczego zastosowanie mają ogólne warunki wynajmu stosowane przez podmiot, który udostępnił Ubezpieczonemu pojazd zastępczy,
- świadczenie wynajmu pojazdu zastępczego nie obejmuje kosztów paliwa, ubezpieczeń innych niż OC i AC, innych opłat dodatkowych rozumianych jako kaucja na pokrycie udziału własnego oraz innych wymogów stawianych przez podmiot wynajmujący pojazdy zastępcze, jak również nie zwalnia Ubezpieczonego z konieczności posiadania karty kredytowej lub innych zabezpieczeń wymaganych przy udostępnieniu pojazdu zastępczego zgodnie z ogólnymi warunkami wynajmu stosowanymi przez podmiot wynajmujący pojazd zastępczy,
- zwrot pojazdu zastępczego dokonywany jest przez Ubezpieczonego z uwzględnieniem warunków określonych przez podmiot, który udostępnił pojazd zastępczy.
Ochrona w razie wypadku
Assistance w podróży to ochrona w razie wypadku
Zdarzenie drogowe powodujące unieruchomienie Pojazdu, wywołane nagłym działaniem siły mechanicznej w chwili zderzenia się Pojazdu z osobami, zwierzętami lub przedmiotami znajdującymi się poza pojazdem, działaniem sił przyrody, pożarem lub wybuchem ze źródeł umiejscowionych wewnątrz lub na zewnątrz Pojazdu, działaniem osób trzecich.
Ochrona w przypadku kradzieży
Ubezpieczenie assistance chroni w przypadku kradzieży auta
Działanie sprawcy wyczerpujące znamiona czynów określonych w art. 278 (kradzież) ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny zwane dalej kk, art. 279 kk (kradzież z włamaniem), art. 280 kk (rozbój) oraz art. 289 kk (zabór w celu krótkotrwałego użycia), w wyniku którego doszło do zaboru pojazdu (jego części lub wyposażenia) zabezpieczonego w sposób przewidziany w konstrukcji pojazdu oraz w sposób określony w OWU lub Polisie. Za kradzież nie uważa się przywłaszczenia, o którym mowa w art. 284 kk (przywłaszczenie cudzej rzeczy ruchomej).
Pomoc informacyjna / pomoc tłumacza
Assistance pojazdu daje pomoc informacyjna i pomoc tłumacza w wyjazdach po Europie
Centrum Pomocy Generali udzieli Ubezpieczonemu informacji dotyczących:
- podmiotów świadczących usługi pomocy drogowej,
- wypożyczalni pojazdów oraz możliwości zarezerwowania pojazdu zastępczego,
- punktów wulkanizacji opon,
- warsztatów naprawczych i lokalnych możliwości naprawy Pojazdu,
- punktów sprzedaży akcesoriów motoryzacyjnych,
- danych teleadresowych firm, urzędów, instytucji publicznych,
- lokalnej sieci placówek medycznych;
Transport kierowcy i pasażerów z miejsca zdarzenia
Assistance w podróży zapewni transport kierowcy i pasażerów z miejsca zdarzenia
W sytuacji, gdy pojazd realizujący świadczenie holowania (holownik) nie jest technicznie przystosowany do przewozu osób, w ramach usługi holowania Generali organizuje dodatkowo transport Ubezpieczonych do miejsca holowania pojazdu.
Transport przyczepy
Assistance w podróży zapewni również transport przyczepy
Zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu Przyczepy lub Przyczepy kempingowej ciągniętej przez unieruchomiony Pojazd, do miejsca holowania Pojazdu. Transport przyczepy organizowany jest w ramach świadczenia holowanie Pojazdu.
Zakwaterowanie
Ubezpieczenie assistance w podróży zapewni zakwaterowanie w razie awarii lub kradzieży auta
Zakwaterowanie Ubezpieczonego w hotelu o maksymalnym standardzie trzygwiazdkowym lub w innym obiekcie hotelarskim o podobnym standardzie najbliższym miejscu odholowania lub Kradzieży Pojazdu na czas naprawy Pojazdu lub do czasu odzyskania Pojazdu po Kradzieży, nie dłużej jednak niż w ramach limitu dób hotelowych określonych dla wariantu zawartej umowy ubezpieczenia, przy czym świadczenie zakwaterowania przysługuje Ubezpieczonemu, o ile Zdarzenie assistance miało miejsce w odległości minimum 100 km od miejsca zamieszkania.
Wymiana koła
Assistance w podróży to także wymiana koła
Centrum Pomocy Generali zorganizuje pomoc związaną z wymianą uszkodzonego koła. Świadczenie nie obejmuje kosztu użytych przy naprawie materiałów i części zamiennych.
Wymiana żarówki
Assistance w podróży to również wymiana żarówki
Centrum Pomocy Generali zorganizuje pomoc związaną z wymianą przepalonej żarówki. Świadczenie nie obejmuje kosztu użytych przy naprawie materiałów i części zamiennych.
Awaria akumulatora
Assistance w podróży pomaga w wymianie akumulatora
Centrum Pomocy Generali zorganizuje pomoc związaną z awarią akumulatora. Świadczenie nie obejmuje kosztu użytych przy naprawie materiałów i części zamiennych.
Dostarczenie paliwa
Gdy w podróży zabraknie paliwa - z assistance otrzymasz pomoc
Centrum Pomocy Generali zorganizuje pomoc związaną z dostarczeniem paliwa. Świadczenie nie obejmuje kosztu użytych przy naprawie materiałów i części zamiennych.
Rozładowanie baterii
Gdy w podróży rozładuje się bateria auta - z assistance otrzymasz pomoc
Centrum Pomocy Generali zorganizuje pomoc związaną z rozładowaniem baterii. Świadczenie nie obejmuje kosztów użytych przy naprawie materiałów i części zamiennych.
Ze mną kupujesz taniej
Mój kod rabatowy 01868 daje Ci min. 10% zniżki na zakup ubezpieczeń na naszej platformie.
Więcej o moich rabatachZdalna pomoc online
Zdalnie dopasuję ubezpieczenie, wypełnię formularz umowy zgodnie z Twoimi potrzebami.