Jak kupić ubezpieczenie przez Internet w kilka minut
- Przygotuj dane potrzebne do zindetyfikowania ubezpieczanego, dziecka, psa, mieszkania w zależności od wybranego ubezpieczenia oraz swoje dane wraz z numerem PESEL (obcokrajowcy - daty urodzenia, pies - nr chip)
- Wybierz interesujące Cię ubezpieczenie i zapoznaj się z ofertą
- Uzupełnij wymagane informacje, pamiętając o kodzie rabatowym lokalnego Pośrednika (od 10% zniżki w zależności od wybranego ubezpieczenia - wszystkie rabaty możesz sprawdzić tutaj: www.bezpieczny.pl/rabaty)
- W ostatnim kroku PODSUMOWANIE sprawdź poprawność wprowadzonych danych i wybierz preferowany sposób płatności
- Zawierając umowę możesz wybrać dogodny sposób płatności: płatność elektroniczna poprzez system DotPay, PayU, KIR - Paybynet lub przelew tradycyjny w zalezności od wybranego ubezpieczenia. Płatności należy dokonać przed rozpoczęciem ochrony ubezpieczeniowej wskazanej na polisie
- Potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia wraz z pozostałymi dokumentami zostanie przesłane na Twój adres e-mail.
- Twoje polisy będą dostępne również w STREFIE KLIENTA na stronie www.bezpieczny.pl