Holowanie pojazdu w przypadku awarii ?
250 km
500 km
Holowanie pojazdu – jednorazowy transport unieruchomionego Pojazdu z miejsca Zdarzenia Assistance (wraz z jego załadunkiem i wyładunkiem) do miejsca wskazanego przez Ubezpieczonego w ramach limitu km przysługującego dla wariantu określonego w dokumencie ubezpieczenia, przy czym: a) w sytuacji, gdy wskazanym miejscem holowania jest warsztat naprawczy, a holowanie odbywa się poza godzinami jego pracy, na wniosek Ubezpieczonego Pojazd może zostać odholowany na parking strzeżony z jednoczesnym prawem holowania Pojazdu do tego warsztatu w najbliższym dniu roboczym, przy czym koszt parkingu ponosi Generali, b) w sytuacji, gdy Ubezpieczony skorzystał z usługi holowania organizowanej przez specjalne służby drogowe obsługujące zdarzenia zaistniałe na autostradzie, Centrum Pomocy Generali dokona zwrotu udokumentowanych fakturą kosztów tego holowania do maksymalnej wysokości 2000 zł.
Holowanie pojazdu w przypadku wypadku ?
250 km
250 km
500 km
Holowanie pojazdu – jednorazowy transport unieruchomionego Pojazdu z miejsca Zdarzenia Assistance (wraz z jego załadunkiem i wyładunkiem) do miejsca wskazanego przez Ubezpieczonego w ramach limitu km przysługującego dla wariantu określonego w dokumencie ubezpieczenia, przy czym: a) w sytuacji, gdy wskazanym miejscem holowania jest warsztat naprawczy, a holowanie odbywa się poza godzinami jego pracy, na wniosek Ubezpieczonego Pojazd może zostać odholowany na parking strzeżony z jednoczesnym prawem holowania Pojazdu do tego warsztatu w najbliższym dniu roboczym, przy czym koszt parkingu ponosi Generali, b) w sytuacji, gdy Ubezpieczony skorzystał z usługi holowania organizowanej przez specjalne służby drogowe obsługujące zdarzenia zaistniałe na autostradzie, Centrum Pomocy Generali dokona zwrotu udokumentowanych fakturą kosztów tego holowania do maksymalnej wysokości 2000 zł.
Transport kierowcy i pasażerów z miejsca zdarzenia ?
250 km
250 km
500 km
Transport kierowcy i pasażerów z miejsca zdarzenia – w sytuacji, gdy pojazd realizujący świadczenie holowania (holownik) nie jest technicznie przystosowany do przewozu osób, w ramach usługi holowania Generali organizuje dodatkowo transport Ubezpieczonych do miejsca holowania pojazdu.
Awaria nagłe i niespodziewane zdarzenie uniemożliwiające bezpieczne i zgodne z przepisami ruchu drogowego działanie Pojazdu lub powodujące unieruchomienie Pojazdu, spowodowane przypadkami wynikającymi z przyczyn wewnętrznych Pojazdu. Za awarię uważa się również:
a) uszkodzenie, zagubienie lub zatrzaśnięcie wewnątrz Pojazdu urządzeń służących do jego otwarcia lub uruchomienia,
b) rozładowanie akumulatora oraz baterii,
c) przepalenie żarówki w Pojeździe,
d) unieruchomienie Pojazdu wskutek braku paliwa, zatankowania niewłaściwego paliwa lub zamarznięcia paliwa,
e) uszkodzenie ogumienia
Wypadek – zdarzenie drogowe powodujące unieruchomienie Pojazdu, wywołane nagłym działaniem siły mechanicznej w chwili zderzenia się Pojazdu z osobami, zwierzętami lub przedmiotami znajdującymi się poza pojazdem, działaniem sił przyrody, pożarem lub wybuchem ze źródeł umiejscowionych wewnątrz lub na zewnątrz Pojazdu, działaniem osób trzecich.
Kradzież – działanie sprawcy wyczerpujące znamiona czynów określonych w art. 278 (kradzież) ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny zwane dalej kk, art. 279 kk (kradzież z włamaniem), art. 280 kk (rozbój) oraz art. 289 kk (zabór w celu krótkotrwałego użycia), w wyniku którego doszło do zaboru pojazdu (jego części lub wyposażenia) zabezpieczonego w sposób przewidziany w konstrukcji pojazdu oraz w sposób określony w OWU lub Polisie. Za kradzież nie uważa się przywłaszczenia, o którym mowa w art. 284 kk (przywłaszczenie cudzej rzeczy ruchomej).
Pomoc informacyjna / pomoc tłumacza ?
Pomoc informacyjna / pomoc tłumacza – Centrum Pomocy Generali udzieli Ubezpieczonemu informacji dotyczących:
a) podmiotów świadczących usługi pomocy drogowej,
b) wypożyczalni pojazdów oraz możliwości zarezerwowania pojazdu zastępczego,
c) punktów wulkanizacji opon,
d) warsztatów naprawczych i lokalnych możliwości naprawy Pojazdu,
e) punktów sprzedaży akcesoriów motoryzacyjnych,
f) danych teleadresowych firm, urzędów, instytucji publicznych,
g) lokalnej sieci placówek medycznych,
oraz zapewni telefoniczną pomoc tłumacza języka angielskiego w kontaktach ze służbami drogowymi, medycznymi oraz policją.
Zakwaterowanie – zakwaterowanie Ubezpieczonego w hotelu o maksymalnym standardzie trzygwiazdkowym lub w innym obiekcie hotelarskim o podobnym standardzie na czas naprawy Pojazdu lub do czasu odzyskania Pojazdu po kradzieży, nie dłużej jednak niż na okres 3 dób hotelowych, przy czym świadczenie zakwaterowania przysługuje Ubezpieczonemu, o ile Zdarzenie assistance miało miejsce w odległości minimum 100 km od miejsca zamieszkania;
Auto zastępcze – Centrum Pomocy Generali zorganizuje
i pokryje koszt wynajęcia pojazdu na czas naprawy
Pojazdu, nie dłużej jednak niż na okres 3 dni.
Warunki otrzymania świadczenia pojazdu zastępczego:
a) Pojazd został objęty świadczeniem holowania organizowanym
przez Centrum Pomocy Generali na zasadach określonych
w OWU, przy czym dopuszcza się odstąpienie od tego
warunku, gdy z przyczyn niezależnych od Ubezpieczonego
usługa holowania nie mogła zostać zlecona do Centrum
Pomocy Generali,
b) Centrum Pomocy Generali ustali w miejscu naprawy, że
czas naprawy Pojazdu przekroczy 24 godziny lub nastąpiło
całkowite zniszczenie Pojazdu. Ubezpieczony zobowiązany
jest umożliwić Centrum Pomocy Generali nawiązanie
kontaktu z warsztatem naprawczym dokonującym naprawy
w celu przeprowadzenia monitoringu czasu naprawy pojazdu,
c) do realizacji świadczenia udostępniane są pojazdy
odpowiadające klasie ubezpieczonego Pojazdu, nie wyższej
jednak niż pojazdy z segmentu D,
d) świadczenie pojazdu zastępczego obejmuje koszt jego
wynajęcia oraz podstawienia na miejsce wskazane przez
Ubezpieczonego,
e) przy realizacji świadczenia pojazdu zastępczego zastosowanie
mają ogólne warunki wynajmu stosowane przez podmiot,
który udostępnił Ubezpieczonemu pojazd zastępczy,
f) świadczenie wynajmu pojazdu zastępczego nie obejmuje
kosztów paliwa, ubezpieczeń innych niż OC i AC, innych opłat
dodatkowych rozumianych jako kaucja na pokrycie udziału
własnego oraz innych wymogów stawianych przez podmiot
wynajmujący pojazdy zastępcze, jak również nie zwalnia
Ubezpieczonego z konieczności posiadania karty kredytowej
lub innych zabezpieczeń wymaganych przy udostępnieniu
pojazdu zastępczego zgodnie z ogólnymi warunkami wynajmu
stosowanymi przez podmiot wynajmujący pojazd zastępczy,
g) zwrot pojazdu zastępczego dokonywany jest przez
Ubezpieczonego z uwzględnieniem warunków określonych
przez podmiot, który udostępnił pojazd zastępczy.
Wymiana koła – Centrum Pomocy Generali zorganizuje pomoc związaną z wymianą uszkodzonego koła. Świadczenie nie obejmuje kosztu użytych przy naprawie materiałów i części zamiennych.
Wymiana żarówki – Centrum Pomocy Generali zorganizuje pomoc związaną z wymianą przepalonej żarówki. Świadczenie nie obejmuje kosztu użytych przy naprawie materiałów i części zamiennych.
Awaria akumulatora – Centrum Pomocy Generali zorganizuje pomoc związaną z awarią akumulatora. Świadczenie nie obejmuje kosztu użytych przy naprawie materiałów i części zamiennych.
Dostarczenie paliwa – Centrum Pomocy Generali zorganizuje pomoc związaną z dostarczeniem paliwa. Świadczenie nie obejmuje kosztu użytych przy naprawie materiałów i części zamiennych.
Wybierz wariant ubezpieczenia