Zgłoszenie zdarzenia: NNW

Wpisz wyszukiwaną frazę lub wybierz kategorię i sprawdż jak zgłosić szkodę, zdarzenie

  • Śmierć Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku, zawału serca lub udaru mózgu, wypadku komunikacyjnego

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia aktu zgonu;
    5. kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji potwierdzającej przyczynę zgonu;
    6. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    7. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu o zakończeniu postępowania, wyjaśniającego, o ile zostały wydane;
    8. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    9. kopia prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego, (w przypadku śmierci kierowcy w wypadku komunikacyjnym);
    10. kopia odpisu postanowienia sądu o stwierdzeni nabycia spadku w przypadku braku wskazania uposażonych;
    11. numer rachunku bankowego osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    12. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.nnw@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Uraz wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    5. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu o zakończeniu postępowania wyjaśniającego, o ile zostały wydane;
    6. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    7. kopia prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego (w przypadku wypadku komunikacyjnego);
    8. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
    9. kopia dokumentacji medycznej dotyczącej leczenia skutków doznanych urazów (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego i rehabilitacyjnego, historia choroby z gabinetu lekarza specjalisty, opisy wyników badań);
    10. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    11. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.nnw@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Pobyt Ubezpieczonego w szpitalu wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    5. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu o zakończeniu postępowania wyjaśniającego, o ile zostały wydane;
    6. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    7. kopia prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego (w przypadku wypadku komunikacyjnego);
    8. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
    9. kopia karty informacyjna leczenia szpitalnego;
    10. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    11. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.nnw@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Pobytu Ubezpieczonego w szpitalu wskutek choroby

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej pierwotne zdiagnozowanie choroby;
    5. kopia karty informacyjna leczenia szpitalnego;
    6. w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
    7. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    8. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.nnw@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Zwrot kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych będących następstwem nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia imiennych rachunki lub faktury potwierdzające wysokość poniesionych kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych;
    5. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych zakupów;
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.nnw@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji, w tym odbudowy zębów stałych – następstwa nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów leczenia i rehabilitacji;
    5. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych kosztów (zalecenia lekarskie, skierowania, recepty, skierowania na zabiegi rehabilitacyjne oraz karty zabiegów rehabilitacyjnych);
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.nnw@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Poważne zachorowanie Ubezpieczonego

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej datę zdiagnozowania poważnego zachorowania, wyniki badań, dokumentacja medyczna z prowadzonego leczenia;
    5. w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.nnw@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Śmierć rodzica Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    5. kopia aktu zgonu rodzica Ubezpieczonego;
    6. kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji potwierdzającej przyczynę zgonu;
    7. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    8. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu o zakończeniu postępowania, wyjaśniającego, o ile zostały wydane;
    9. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    10. kopia prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego, (w przypadku śmierci kierowcy w wypadku komunikacyjnym);
    11. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    12. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.nnw@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Ugryzienie przez kleszcza

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po ugryzieniu przez kleszcza (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
    5. kopia dokumentacji medycznej dotyczącej leczenia ugryzienia przez kleszcza (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego;
    6. kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów wizyty lekarskiej po ugryzieniu przez kleszcza, badań laboratoryjnych oraz antybiotykoterapii, dla antybiotyków zakupionych w aptece Generali akceptuje również kopię paragonu wraz z dokumentacją medyczną potwierdzającą zasadność poniesionych kosztów;
    7. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    8. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody.nnw@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa

Niestety nie znaleźliśmy wyszukiwanej frazy, proszę spróbować wpisać inną frazę lub wybrać jedną z kategorii poniżej.

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy wyborze ubezpieczenia?

Nasza konsultantka Katarzyna jest teraz dostępna. Zadzwoń do niej na podany poniżej numer. +48 530043523