W przypadku trudności w zgłaszaniu szkody zapraszamy do kontaktu.

Infolinia Generali

913 913 913 pn-pt 08:00-18:00

Infolinia Bezpieczny.pl

(58) 718 92 53 pn-pt 08:00-17:00

Wyślij SMS oddzwonimy

Nie dotyczy ubezpieczeń komunikacyjnych i assistance.

SMS o treści SZKODA
na nr 604 441 091*
* koszt połączenia wg taryf poszczególnych operatorów

Zgłoszenie zdarzenia - Generali

Wpisz wyszukiwaną frazę lub wybierz kategorię i sprawdż jak zgłosić szkodę, zdarzenie

  • Śmierć Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku, zawału serca lub udaru mózgu, wypadku komunikacyjnego

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia aktu zgonu;
    5. kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji potwierdzającej przyczynę zgonu;
    6. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    7. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu o zakończeniu postępowania, wyjaśniającego, o ile zostały wydane;
    8. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    9. kopia prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego, (w przypadku śmierci kierowcy w wypadku komunikacyjnym);
    10. kopia odpisu postanowienia sądu o stwierdzeni nabycia spadku w przypadku braku wskazania uposażonych;
    11. numer rachunku bankowego osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    12. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Uraz wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    5. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu o zakończeniu postępowania wyjaśniającego, o ile zostały wydane;
    6. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    7. kopia prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego (w przypadku wypadku komunikacyjnego);
    8. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
    9. kopia dokumentacji medycznej dotyczącej leczenia skutków doznanych urazów (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego i rehabilitacyjnego, historia choroby z gabinetu lekarza specjalisty, opisy wyników badań);
    10. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    11. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Pobyt Ubezpieczonego w szpitalu wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    5. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu o zakończeniu postępowania wyjaśniającego, o ile zostały wydane;
    6. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    7. kopia prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego (w przypadku wypadku komunikacyjnego);
    8. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
    9. kopia karty informacyjna leczenia szpitalnego;
    10. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    11. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Pobytu Ubezpieczonego w szpitalu wskutek choroby

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej pierwotne zdiagnozowanie choroby;
    5. kopia karty informacyjna leczenia szpitalnego;
    6. w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
    7. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    8. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Zwrot kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych będących następstwem nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia imiennych rachunki lub faktury potwierdzające wysokość poniesionych kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych;
    5. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych zakupów;
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji, w tym odbudowy zębów stałych – następstwa nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów leczenia i rehabilitacji;
    5. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych kosztów (zalecenia lekarskie, skierowania, recepty, skierowania na zabiegi rehabilitacyjne oraz karty zabiegów rehabilitacyjnych);
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Poważne zachorowanie Ubezpieczonego

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej datę zdiagnozowania poważnego zachorowania, wyniki badań, dokumentacja medyczna z prowadzonego leczenia;
    5. w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Śmierć rodzica Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    5. kopia aktu zgonu rodzica Ubezpieczonego;
    6. kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji potwierdzającej przyczynę zgonu;
    7. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia;
    8. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu o zakończeniu postępowania, wyjaśniającego, o ile zostały wydane;
    9. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    10. kopia prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego, (w przypadku śmierci kierowcy w wypadku komunikacyjnym);
    11. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    12. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Ugryzienie przez kleszcza

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Ubezpieczającego potwierdzające ochronę ubezpieczeniową w chwili zajścia zdarzenia (dotyczy polis grupowych w formie bezimiennej);
    3. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po ugryzieniu przez kleszcza (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
    5. kopia dokumentacji medycznej dotyczącej leczenia ugryzienia przez kleszcza (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego;
    6. kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów wizyty lekarskiej po ugryzieniu przez kleszcza, badań laboratoryjnych oraz antybiotykoterapii, dla antybiotyków zakupionych w aptece Generali akceptuje również kopię paragonu wraz z dokumentacją medyczną potwierdzającą zasadność poniesionych kosztów;
    7. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    8. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Szkoda na osobie z tytułu ubezpieczenia OC w życiu prywatnym

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie o rodzaju i wysokości zgłaszanych roszczeń;
    3. oświadczenie Sprawcy zdarzenia;
    4. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    5. oświadczenie o stopniu pokrewieństwa między Sprawcą/Ubezpieczonym a Poszkodowanym;
    6. oświadczenie czy Poszkodowany i Sprawca zdarzenia wspólnie zamieszkują;
    7. oświadczenie Poszkodowanego czy dopatruje się winy Ubezpieczonego;
    8. oświadczenie czy na miejscu zdarzenia znajdowali się świadkowie zdarzenia (ich dane osobowe);
    9. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
    10. kopia dokumentacji medycznej dotyczącej leczenia skutków doznanych urazów (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego i rehabilitacyjnego, historia choroby z gabinetu lekarza specjalisty, opisy wyników badań);
    11. numer rachunku bankowego Uprawnionego do świadczenia lub jego Opiekuna prawnego;
    12. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Szkoda w mieniu z tytułu ubezpieczenia OC w życiu prywatnym

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
    2. oświadczenie Sprawcy zdarzenia;
    3. oświadczenie o rodzaju i wysokości zgłaszanych roszczeń;
    4. kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia;
    5. kopia dokumentów potwierdzających własność przedmiotu szkody (rachunki lub faktury);
    6. numer rachunku bankowego Uprawnionego do świadczenia;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@generali.pl lub szkody@bezpieczny.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Postępu 15B
      02-676 Warszawa
  • Zgłoszenie roszczenia - Generali, z myślą o życiu Bezpieczny.pl

    Jak zgłosić roszczenie?

    Zgłoszenia szkody można dokonać przez odpowiedni formularz on-line.

    Podczas uzupełniania formularza przydatne będą poniższe dokumenty:


    1. polisa ubezpieczenia Generali, z myślą o życiu Bezpieczny.pl
    2. dowód tożsamości - użyty w formularzu zakupowym w serwisie bezpieczny.pl podczas zakupu ubezpieczenia na życie
    3. dokumentacja medyczna

    Zgłoś Online

  • Ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC

    Jak zgłosić zdarzenie?

    Zgłoszenia szkody można dokonać przez odpowiedni formularz on-line.

    Podczas uzupełniania formularza przydatne będą poniższe dokumenty:

    1. polisa OC / polisa AC
    2. dowód osobisty
    3. prawo jazdy
    4. dowód rejestracyjny lub umowa kupna-sprzedaży pojazdu
    5. dokumentacja medyczna (w przypadku szkody osobowej)
    6. dokumenty uzasadniające wystąpienie z roszczeniem, tj.: oświadczenie sprawcy, protokół Policji z miejsca zdarzenia lub zaświadczenie o poinformowaniu Policji o szkodzie.

    Zgłoś Online

    Uwaga! Z usługi Assistance możesz skorzystać 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, pod numerem
    913 913 913.

  • Zgłoszenie i likwidacja szkód

    Jak zgłosić zdarzenie?

    W przypadku zajścia zdarzenia Assistance zadzwoń pod nr telefonu 913 913 913.

    Po połączeniu z infolinią, na klawiaturze telefonu wybierz: 1 1 2



    Przed przystąpieniem do zgłoszenia zdarzenia prosimy o przygotowanie:

    1. nr polisy Assistance
    2. dowodu rejestracyjnego ubezpieczonego pojazdu

    Podczas rozmowy zapytamy Cię o:

    1. numer Twojej polisy Assistance
    2. dane pojazdu
      1. nr rejestracyjny
      2. marka, model
    3. dane osoby zgłaszającej zdarzenie:
      1. imię i nazwisko
      2. adres zamieszkania
      3. dane kontaktowe (telefon, e-mail)
    4. informacje: gdzie i kiedy powstało zdarzenie, opis przebiegu zdarzenia

Niestety nie znaleźliśmy wyszukiwanej frazy, proszę spróbować wpisać inną frazę lub wybrać jedną z kategorii poniżej.

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy wyborze ubezpieczenia?

Nasza konsultantka Agnieszka jest teraz dostępna. Zadzwoń do niej na podany poniżej numer. +48 604441091