Zgłoszenie zdarzenia - Generali
Wpisz wyszukiwaną frazę lub wybierz kategorię i sprawdż jak zgłosić szkodę, zdarzenie
-
Śmierć Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku, zawału serca lub udaru mózgu, wypadku komunikacyjnego
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia Uwaga: nie dotyczy szkód zgłaszanych za pomocą formularza online, - kopia aktu zgonu;
- kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji medycznej potwierdzającej przyczynę śmierci.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji wezwanej na miejsce zdarzenia;
- kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
- oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
- kopia odpisu postanowienia sądu o stwierdzeniu nabycia spadku w przypadku braku wskazania uposażonych;
- numer rachunku bankowego osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
- kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Uraz wskutek nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia Uwaga: nie dotyczy szkód zgłaszanych za pomocą formularza online, - kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
- kopia dokumentacji medycznej dotyczącej dalszego leczenia urazu (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego i rehabilitacyjnego, historia choroby z gabinetu lekarza specjalisty, opisy wyników badań);
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji jeżeli była wzywana na miejsce zdarzenia;
- kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
- oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Pobyt Ubezpieczonego w szpitalu wskutek nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia Uwaga: nie dotyczy szkód zgłaszanych za pomocą formularza online, - kopia skierowania do leczenia szpitalnego;
- kopia karty informacyjnej z leczenia szpitalnego;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji jeżeli była wzywana na miejsce zdarzenia;
- kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
- oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Pobytu Ubezpieczonego w szpitalu wskutek choroby
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia Uwaga: nie dotyczy szkód zgłaszanych za pomocą formularza online, - kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej skierowanie do leczenia szpitalnego choroby;
- kopia karty informacyjna leczenia szpitalnego;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.
Dokumenty dodatkowe:
- w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Zwrot kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych będących następstwem nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia Uwaga: nie dotyczy szkód zgłaszanych za pomocą formularza online, - kopia imiennych rachunki lub faktury potwierdzające wysokość poniesionych kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych zakupów;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji, w tym odbudowy zębów stałych – następstwa nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia Uwaga: nie dotyczy szkód zgłaszanych za pomocą formularza online, - kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów leczenia i rehabilitacji;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych kosztów (zalecenia lekarskie, skierowania, recepty, skierowania na zabiegi rehabilitacyjne oraz karty zabiegów rehabilitacyjnych);
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Poważne zachorowanie Ubezpieczonego
Jakie dokumenty należy złożyć?
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia Uwaga: nie dotyczy szkód zgłaszanych za pomocą formularza online, - kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej datę zdiagnozowania poważnego zachorowania, wyniki badań, dokumentacja medyczna z prowadzonego leczenia;
- w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Śmierć rodzica Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia Uwaga: nie dotyczy szkód zgłaszanych za pomocą formularza online, - oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
- kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia aktu zgonu;
- kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji medycznej potwierdzającej przyczynę śmierci;
- numer rachunku bankowego osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
Dokumenty dodatkowe:
- kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji wezwanej na miejsce zdarzenia;
- kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
- oświadczenie o danych z prawa jazdy (jeżeli w momencie zdarzenia Poszkodowany był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
- kopia odpisu postanowienia sądu o stwierdzeniu nabycia spadku w przypadku braku wskazania uposażonych;
- kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Ugryzienie przez kleszcza
Jakie dokumenty należy złożyć?
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia Uwaga: nie dotyczy szkód zgłaszanych za pomocą formularza online, - kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej usunięcie kleszcza (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
- kopia dokumentacji medycznej leczenia następstw ugryzienia przez kleszcza (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego;
- kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów wizyty lekarskiej po ugryzieniu przez kleszcza, badań laboratoryjnych oraz paragony potwierdzające koszty antybiotykoterapii;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Pomoc psychologiczna
Jakie dokumenty należy złożyć?
- kopia dokumentacji potwierdzającej zaistnienie sytuacji traumatycznej w okresie udzielania ochrony ubezpieczeniowej, która dotyczy Ubezpieczonego;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej odbyte wizyty u psychologa/psychiatry;
- kopia imiennych rachunków lub faktur wystawionych na Ubezpieczonego, potwierdzających poniesione koszty porady lekarskiej;
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
-
Zwrot kosztów wycieczki szkolnej
Jakie dokumenty należy złożyć?
- kopia zaświadczenia z placówki oświatowo-wychowawczej potwierdzającego poniesienie kosztów wycieczki szkolnej wraz z informacją, że koszty te nie zostały zwrócone Ubezpieczonemu/ Rodzicowi i Ubezpieczony w niej nie uczestniczył;
- kopia zaświadczenia od lekarza potwierdzającego konieczność leczenia ambulatoryjnego lub szpitalnego w związku z nieszczęśliwym wypadkiem lub chorobą w okresie, w którym planowana była wycieczka szkolna;
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z trzech możliwości:
- za pomocą formularza online
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
-
OC Ucznia
Jakie dokumenty należy złożyć?
- Pobierz formularz zgłoszenia roszczenia i uzupełnij go:
Zgłoszenie zdarzenia dla OC
Dokument należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- Pobierz formularz zgłoszenia roszczenia i uzupełnij go:
-
Szkoda z tytułu ubezpieczenia OC Studenta, pracownika oświaty
Jakie dokumenty należy złożyć?
- Pobierz formularz zgłoszenia roszczenia i uzupełnij go:
Zgłoszenie zdarzenia dla OC
Dokument należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- Pobierz formularz zgłoszenia roszczenia i uzupełnij go:
-
Zgłoszenie roszczenia - Generali, z myślą o życiu Bezpieczny.pl
Jak zgłosić roszczenie?
Zgłoszenia szkody można dokonać przez odpowiedni formularz on-line.
Podczas uzupełniania formularza przydatne będą poniższe dokumenty:
- polisa ubezpieczenia Generali, z myślą o życiu Bezpieczny.pl
- dowód tożsamości - użyty w formularzu zakupowym w serwisie bezpieczny.pl podczas zakupu ubezpieczenia na życie
- dokumentacja medyczna
-
Ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC
Jak zgłosić zdarzenie?
Zgłoszenia szkody można dokonać przez odpowiedni formularz on-line.
Podczas uzupełniania formularza przydatne będą poniższe dokumenty:
- polisa OC / polisa AC
- dowód osobisty
- prawo jazdy
- dowód rejestracyjny lub umowa kupna-sprzedaży pojazdu
- dokumentacja medyczna (w przypadku szkody osobowej)
- dokumenty uzasadniające wystąpienie z roszczeniem, tj.: oświadczenie sprawcy, protokół Policji z miejsca zdarzenia lub zaświadczenie o poinformowaniu Policji o szkodzie.
Uwaga! Z usługi Assistance możesz skorzystać 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, pod numerem
913 913 913. -
Zgłoszenie i likwidacja szkód
Jak zgłosić zdarzenie?
W przypadku zajścia zdarzenia Assistance zadzwoń pod nr telefonu 913 913 913.
Po połączeniu z infolinią, na klawiaturze telefonu wybierz: 1 1 2
Przed przystąpieniem do zgłoszenia zdarzenia prosimy o przygotowanie:
- nr polisy Assistance
- dowodu rejestracyjnego ubezpieczonego pojazdu
Podczas rozmowy zapytamy Cię o:
- numer Twojej polisy Assistance
- dane pojazdu
- nr rejestracyjny
- marka, model
- dane osoby zgłaszającej zdarzenie:
- imię i nazwisko
- adres zamieszkania
- dane kontaktowe (telefon, e-mail)
- informacje: gdzie i kiedy powstało zdarzenie, opis przebiegu zdarzenia
Niestety nie znaleźliśmy wyszukiwanej frazy, proszę spróbować wpisać inną frazę lub wybrać jedną z kategorii poniżej.
Wybierz rodzaj zdarzenia, które chesz zgłosić
NNW dla dzieci
Zgłoś zdarzenie
NNW studentów
Zgłoś zdarzenie
NNW dla pracowników oświaty
Zgłoś zdarzenie
Ubezpieczenie na życie
Zgłoś zdarzenie
Renta dla dziecka lub osoby bliskiej
Zgłoś zdarzenie
Podróż
Zgłoś zdarzenie
Nieruchomość
Zgłoś zdarzenie
OC/AC auta
Zgłoś zdarzenie
Niezależne assistance w podróży
Zgłoś zdarzenie
Ubezpieczenie psa
Zgłoś zdarzenie
Ze mną kupujesz taniej
Mój kod rabatowy 40057 daje Ci min. 10% zniżki na zakup ubezpieczeń na naszej platformie.
Więcej o moich rabatachZdalna pomoc online
Zdalnie dopasuję ubezpieczenie, wypełnię formularz umowy zgodnie z Twoimi potrzebami.