Zgłoszenie zdarzenia: NNW

Pobierz dokument i uzupełnij go Zgłoszene roszczenia dla polisy grupowej bezimiennej

Poniżej znajdziesz wykaz wymaganych dokumentów dla konkretnego rodzaju zdarzenia.
Wpisz wyszukiwaną frazę lub wybierz kategorię i sprawdź jak zgłosić szkodę, zdarzenie

  • Śmierć Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku, zawału serca lub udaru mózgu, wypadku komunikacyjnego

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    Dokumenty obligatoryjne:

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
      Formularz zgłoszenia roszczenia
    2. pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
    3. oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
    4. kopia aktu zgonu;
    5. kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji medycznej potwierdzającej przyczynę śmierci.

    Dokumenty dodatkowe:

    1. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji wezwanej na miejsce zdarzenia;
    2. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
    3. oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
    4. kopia odpisu postanowienia sądu o stwierdzeniu nabycia spadku w przypadku braku wskazania uposażonych;
    5. numer rachunku bankowego osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    6. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa
  • Uraz wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    Dokumenty obligatoryjne:

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
      Formularz zgłoszenia roszczenia
    2. pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
    3. oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
    5. kopia dokumentacji medycznej dotyczącej dalszego leczenia urazu (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego i rehabilitacyjnego, historia choroby z gabinetu lekarza specjalisty, opisy wyników badań);
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.

    Dokumenty dodatkowe:

    1. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji jeżeli była wzywana na miejsce zdarzenia;
    2. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
    3. oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
    4. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa
  • Pobyt Ubezpieczonego w szpitalu wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    Dokumenty obligatoryjne:

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
      Formularz zgłoszenia roszczenia
    2. pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
    3. oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
    4. kopia skierowania do leczenia szpitalnego;
    5. kopia karty informacyjnej z leczenia szpitalnego;
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.

    Dokumenty dodatkowe:

    1. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji jeżeli była wzywana na miejsce zdarzenia;
    2. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
    3. oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
    4. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa
  • Pobytu Ubezpieczonego w szpitalu wskutek choroby

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    Dokumenty obligatoryjne:

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
      Formularz zgłoszenia roszczenia
    2. pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
    3. oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej skierowanie do leczenia szpitalnego choroby;
    5. kopia karty informacyjna leczenia szpitalnego;
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.

    Dokumenty dodatkowe:

    1. w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
    2. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa
  • Zwrot kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych będących następstwem nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    Dokumenty obligatoryjne:

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
      Formularz zgłoszenia roszczenia
    2. pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
    3. oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
    4. kopia imiennych rachunki lub faktury potwierdzające wysokość poniesionych kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych;
    5. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych zakupów;
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa
  • Zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji, w tym odbudowy zębów stałych – następstwa nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
      Formularz zgłoszenia roszczenia
    2. pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
    3. oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
    4. kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów leczenia i rehabilitacji;
    5. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych kosztów (zalecenia lekarskie, skierowania, recepty, skierowania na zabiegi rehabilitacyjne oraz karty zabiegów rehabilitacyjnych);
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa
  • Poważne zachorowanie Ubezpieczonego

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
      Formularz zgłoszenia roszczenia
    2. pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
    3. oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej datę zdiagnozowania poważnego zachorowania, wyniki badań, dokumentacja medyczna z prowadzonego leczenia;
    5. w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
    6. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    7. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa
  • Śmierć rodzica Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    Dokumenty obligatoryjne:

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
      Formularz zgłoszenia roszczenia
    2. pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
    3. oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
    4. kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
    5. kopia aktu zgonu;
    6. kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji medycznej potwierdzającej przyczynę śmierci;
    7. numer rachunku bankowego osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);

    Dokumenty dodatkowe:

    1. kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji wezwanej na miejsce zdarzenia;
    2. kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
    3. oświadczenie o danych z prawa jazdy (jeżeli w momencie zdarzenia Poszkodowany był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
    4. kopia odpisu postanowienia sądu o stwierdzeniu nabycia spadku w przypadku braku wskazania uposażonych;
    5. kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
    6. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa
  • Ugryzienie przez kleszcza

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
      Formularz zgłoszenia roszczenia
    2. pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
    3. oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
    4. kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej usunięcie kleszcza (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
    5. kopia dokumentacji medycznej leczenia następstw ugryzienia przez kleszcza (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego;
    6. kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów wizyty lekarskiej po ugryzieniu przez kleszcza, badań laboratoryjnych oraz paragony potwierdzające koszty antybiotykoterapii;
    7. numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
    8. inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;

    Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:

    1. zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
    2. listownie na adres:
      Generali T.U. S.A.
      Departament Centrum Likwidacji Szkód
      ul. Senatorska 18
      00-082 Warszawa

Niestety nie znaleźliśmy wyszukiwanej frazy, proszę spróbować wpisać inną frazę lub wybrać jedną z kategorii poniżej.

Jan Bezpieczny Pośrednik