Zgłoszenie zdarzenia: NNW
Pobierz dokument i uzupełnij go Zgłoszene roszczenia dla polisy grupowej bezimiennej
Poniżej znajdziesz wykaz wymaganych dokumentów dla konkretnego rodzaju zdarzenia.
Wpisz wyszukiwaną frazę lub wybierz kategorię i sprawdź jak zgłosić szkodę, zdarzenie
-
Śmierć Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku, zawału serca lub udaru mózgu, wypadku komunikacyjnego
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia - pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia aktu zgonu;
- kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji medycznej potwierdzającej przyczynę śmierci.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji wezwanej na miejsce zdarzenia;
- kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
- oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
- kopia odpisu postanowienia sądu o stwierdzeniu nabycia spadku w przypadku braku wskazania uposażonych;
- numer rachunku bankowego osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
- kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Uraz wskutek nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia - pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
- kopia dokumentacji medycznej dotyczącej dalszego leczenia urazu (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego i rehabilitacyjnego, historia choroby z gabinetu lekarza specjalisty, opisy wyników badań);
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji jeżeli była wzywana na miejsce zdarzenia;
- kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
- oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Pobyt Ubezpieczonego w szpitalu wskutek nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia - pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia skierowania do leczenia szpitalnego;
- kopia karty informacyjnej z leczenia szpitalnego;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji jeżeli była wzywana na miejsce zdarzenia;
- kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
- oświadczenie o danych z prawa jazdy Ubezpieczonego (jeżeli w momencie zdarzenia był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Pobytu Ubezpieczonego w szpitalu wskutek choroby
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia - pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej skierowanie do leczenia szpitalnego choroby;
- kopia karty informacyjna leczenia szpitalnego;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego.
Dokumenty dodatkowe:
- w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Zwrot kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych będących następstwem nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia - pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia imiennych rachunki lub faktury potwierdzające wysokość poniesionych kosztów naprawy, wypożyczenia lub zakupu środków pomocniczych;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych zakupów;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji, w tym odbudowy zębów stałych – następstwa nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia - pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów leczenia i rehabilitacji;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej zasadność poniesionych kosztów (zalecenia lekarskie, skierowania, recepty, skierowania na zabiegi rehabilitacyjne oraz karty zabiegów rehabilitacyjnych);
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Poważne zachorowanie Ubezpieczonego
Jakie dokumenty należy złożyć?
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia - pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej datę zdiagnozowania poważnego zachorowania, wyniki badań, dokumentacja medyczna z prowadzonego leczenia;
- w uzasadnionych przypadkach kopia dokumentacji medycznej z leczenia poprzedzającego zawarcie umowy ubezpieczenia;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Śmierć rodzica Ubezpieczonego wskutek nieszczęśliwego wypadku
Jakie dokumenty należy złożyć?
Dokumenty obligatoryjne:
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia - pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
- kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia aktu zgonu;
- kopia statystycznej karty zgonu lub innej dokumentacji medycznej potwierdzającej przyczynę śmierci;
- numer rachunku bankowego osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
Dokumenty dodatkowe:
- kopia notatki policyjnej z miejsca zdarzenia lub dane jednostki policji wezwanej na miejsce zdarzenia;
- kopia postanowienia Prokuratury lub Sądu lub dane adresowe jednostki, jeżeli zdarzenie było przedmiotem postępowania karnego;
- oświadczenie o danych z prawa jazdy (jeżeli w momencie zdarzenia Poszkodowany był kierującym) oraz dowodu rejestracyjnego;
- kopia odpisu postanowienia sądu o stwierdzeniu nabycia spadku w przypadku braku wskazania uposażonych;
- kopia protokołu BHP (w przypadku wypadku przy pracy);
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
-
Ugryzienie przez kleszcza
Jakie dokumenty należy złożyć?
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Formularz zgłoszenia roszczenia - pisemne zaświadczenie wystawione przez Ubezpieczającego, potwierdzającego, iż osoba, która uległa wypadkowi, w chwili zaistnienia zdarzenia należała do grupy osób, na rzecz których została zawarta umowa ubezpieczenia (w przypadku formy bezimiennej lub braku kompletnej listy w formie imiennej);
- oświadczenie o danych z dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego) lub kopia aktu urodzenia Ubezpieczonego;
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej usunięcie kleszcza (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
- kopia dokumentacji medycznej leczenia następstw ugryzienia przez kleszcza (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego;
- kopia imiennych rachunków lub faktur potwierdzających wysokość poniesionych kosztów wizyty lekarskiej po ugryzieniu przez kleszcza, badań laboratoryjnych oraz paragony potwierdzające koszty antybiotykoterapii;
- numer rachunku bankowego Ubezpieczonego lub Opiekuna prawnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia:
Niestety nie znaleźliśmy wyszukiwanej frazy, proszę spróbować wpisać inną frazę lub wybrać jedną z kategorii poniżej.