Zgłoszenie zdarzenia: OC Studenta
Wpisz wyszukiwaną frazę lub wybierz kategorię i sprawdż jak zgłosić szkodę, zdarzenie
-
Szkoda na osobie z tytułu ubezpieczenia OC w życiu prywatnym
Jakie dokumenty należy złożyć?
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
- oświadczenie o rodzaju i wysokości zgłaszanych roszczeń;
- oświadczenie Sprawcy zdarzenia;
- kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia (w przypadku osoby nieletniej rodzica, opiekuna prawnego);
- oświadczenie o stopniu pokrewieństwa między Sprawcą/Ubezpieczonym a Poszkodowanym;
- oświadczenie czy Poszkodowany i Sprawca zdarzenia wspólnie zamieszkują;
- oświadczenie Poszkodowanego czy dopatruje się winy Ubezpieczonego;
- oświadczenie czy na miejscu zdarzenia znajdowali się świadkowie zdarzenia (ich dane osobowe);
- kopia dokumentacji medycznej potwierdzającej udzielenie pomocy medycznej po zdarzeniu (karta informacyjna SOR, Izby Przyjęć, Pogotowia Ratunkowego, karta informacyjna z ambulatorium urazowego przyszpitalnego lub inny dokument medyczny);
- kopia dokumentacji medycznej dotyczącej leczenia skutków doznanych urazów (karta leczenia szpitalnego, historia choroby z leczenia ambulatoryjnego i rehabilitacyjnego, historia choroby z gabinetu lekarza specjalisty, opisy wyników badań);
- numer rachunku bankowego Uprawnionego do świadczenia lub jego Opiekuna prawnego;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
-
Szkoda w mieniu z tytułu ubezpieczenia OC w życiu prywatnym
Jakie dokumenty należy złożyć?
- oświadczenie opisujące okoliczności zajścia zdarzenia (formularz);
- oświadczenie Sprawcy zdarzenia;
- oświadczenie o rodzaju i wysokości zgłaszanych roszczeń;
- kopia dokumentu tożsamości osób uprawnionych do otrzymania świadczenia;
- kopia dokumentów potwierdzających własność przedmiotu szkody (rachunki lub faktury);
- numer rachunku bankowego Uprawnionego do świadczenia;
- inne dokumenty wskazane przez Towarzystwo niezbędne do stwierdzenia zasadności roszczenia;
Zgromadzone dokumenty należy złożyć poprzez jedną z dwóch możliwości:
- zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na szkody@bezpieczny.pl lub szkody.nnw@generali.pl
- listownie na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
Niestety nie znaleźliśmy wyszukiwanej frazy, proszę spróbować wpisać inną frazę lub wybrać jedną z kategorii poniżej.
Jan Bezpieczny
Pośrednik
Zalogowany