Zgłoszenie zdarzenia: Pakiet Zdrowe Dziecko
Wpisz wyszukiwaną frazę lub wybierz kategorię i sprawdż jak zgłosić szkodę, zdarzenie
-
Ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego
Jakie dokumenty należy złożyć?
- odpis skrócony aktu zgonu,
- kopia dowodu osobistego każdego z uposażonych,
- kopia statystycznej karty zgonu lub inny dokument z przyczyną zgonu,
- protokół sekcji zwłok jeśli była przeprowadzona,
- postanowienie prokuratury lub sądu prowadzących postępowanie wyjaśniające,
- dokumentacja potwierdzająca nieszczęśliwy wypadek (protokół BHP, policyjny, notatka służbowa w przypadku kolizji drogowej, karta wypadku itp.),
Zgromadzone dokumenty należy:
- Zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@axa.pl lub szkody@bezpieczny.pl
W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Uniqa od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 19:00 pod numerem telefonu 22 599 95 22.
-
Ubezpieczenie na wypadek poważnego zachorowania dziecka Ubezpieczonego
Jakie dokumenty należy złożyć?
- kopia dowodu osobistego Ubezpieczonego,
- kopia odpisu skróconego aktu urodzenia dziecka,
- pełna dokumentacja medyczna w postaci historii choroby z leczenia, potwierdzająca rozpoznanie choroby,
- wyniki konsultacji specjalistycznych, wyniki badań itp.,
Zgromadzone dokumenty należy:
- Zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@axa.pl lub szkody@bezpieczny.pl
W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Uniqa od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 19:00 pod numerem telefonu 22 599 95 22.
-
Pobyt dziecka ubezpieczonego w szpitalu
Jakie dokumenty należy złożyć?
- kopia dowodu osobistego Ubezpieczonego,
- kopia odpisu skróconego aktu urodzenia dziecka,
- karta informacyjna leczenia szpitalnego,
- kopia dowodu osobistego dziecka, w sytuacji gdy dziecko jest pełnoletnie,
- jeśli przyczyną pobytu w szpitalu był nieszczęśliwy wypadek – dokumentacja potwierdzająca nieszczęśliwy wypadek (protokół BHP, policyjny, notatka służbowa w przypadku kolizji drogowej, karta wypadku itp.)
Zgromadzone dokumenty należy:
- Zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@axa.pl lub szkody@bezpieczny.pl
W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Uniqa od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 19:00 pod numerem telefonu 22 599 95 22.
-
UNIQA 24 - świadczenia opiekuńcze
Świadczenia należne z tytułu tej umowy realizowane są za pośrednictwem Centrum Operacyjnego UNIQA.
W razie wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego, w celu skorzystania ze świadczeń w ramach UNIQA 24 należy, przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie, niezwłocznie zgłosić prośbę o pomoc do Centrum Operacyjnego UNIQA, pod numerem telefonu + 48 575 91 32. Osoba kontaktująca się z Centrum Operacyjnym UNIQA , w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zobowiązana jest:
- podać imię i nazwisko Ubezpieczonego, współmałżonka lub dziecka oraz rodzica Ubezpieczonego/współmałżonka (w zależności na rzecz kogo ma być realizowane świadczenie), a także numer PESEL i numer telefonu odpowiedniej osoby
- podać dokładne miejsce zdarzenia, krótki opis i rodzaj wymaganej pomocy
- stosować się do zaleceń Centrum Operacyjnego UNIQA, udzielając informacji i niezbędnych pełnomocnictw
Niestety nie znaleźliśmy wyszukiwanej frazy, proszę spróbować wpisać inną frazę lub wybrać jedną z kategorii poniżej.