Zgłoszenie zdarzenia: Pakiet Zdrowe Dziecko

Wpisz wyszukiwaną frazę lub wybierz kategorię i sprawdż jak zgłosić szkodę, zdarzenie

  • Ubezpieczenie na wypadek śmierci Ubezpieczonego

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. odpis skrócony aktu zgonu,
    2. kopia dowodu osobistego każdego z uposażonych,
    3. kopia statystycznej karty zgonu lub inny dokument z przyczyną zgonu,
    4. protokół sekcji zwłok jeśli była przeprowadzona,
    5. postanowienie prokuratury lub sądu prowadzących postępowanie wyjaśniające,
    6. dokumentacja potwierdzająca nieszczęśliwy wypadek (protokół BHP, policyjny, notatka służbowa w przypadku kolizji drogowej, karta wypadku itp.),

    Zgromadzone dokumenty należy:

    1. Zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@axa.pl lub szkody@bezpieczny.pl


    W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Uniqa od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 19:00 pod numerem telefonu 22 599 95 22.

  • Ubezpieczenie na wypadek poważnego zachorowania dziecka Ubezpieczonego

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. kopia dowodu osobistego Ubezpieczonego,
    2. kopia odpisu skróconego aktu urodzenia dziecka,
    3. pełna dokumentacja medyczna w postaci historii choroby z leczenia, potwierdzająca rozpoznanie choroby,
    4. wyniki konsultacji specjalistycznych, wyniki badań itp.,

    Zgromadzone dokumenty należy:

    1. Zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@axa.pl lub szkody@bezpieczny.pl


    W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Uniqa od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 19:00 pod numerem telefonu 22 599 95 22.

  • Pobyt dziecka ubezpieczonego w szpitalu

    Jakie dokumenty należy złożyć?

    1. kopia dowodu osobistego Ubezpieczonego,
    2. kopia odpisu skróconego aktu urodzenia dziecka,
    3. karta informacyjna leczenia szpitalnego,
    4. kopia dowodu osobistego dziecka, w sytuacji gdy dziecko jest pełnoletnie,
    5. jeśli przyczyną pobytu w szpitalu był nieszczęśliwy wypadek – dokumentacja potwierdzająca nieszczęśliwy wypadek (protokół BHP, policyjny, notatka służbowa w przypadku kolizji drogowej, karta wypadku itp.)

    Zgromadzone dokumenty należy:

    1. Zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na bezpieczny@axa.pl lub szkody@bezpieczny.pl


    W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Uniqa od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 19:00 pod numerem telefonu 22 599 95 22.

  • UNIQA 24 - świadczenia opiekuńcze

    Świadczenia należne z tytułu tej umowy realizowane są za pośrednictwem Centrum Operacyjnego UNIQA.

    W razie wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego, w celu skorzystania ze świadczeń w ramach UNIQA 24 należy, przed podjęciem jakichkolwiek działań we własnym zakresie, niezwłocznie zgłosić prośbę o pomoc do Centrum Operacyjnego UNIQA, pod numerem telefonu + 48 575 91 32. Osoba kontaktująca się z Centrum Operacyjnym UNIQA , w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zobowiązana jest:

    1. podać imię i nazwisko Ubezpieczonego, współmałżonka lub dziecka oraz rodzica Ubezpieczonego/współmałżonka (w zależności na rzecz kogo ma być realizowane świadczenie), a także numer PESEL i numer telefonu odpowiedniej osoby
    2. podać dokładne miejsce zdarzenia, krótki opis i rodzaj wymaganej pomocy
    3. stosować się do zaleceń Centrum Operacyjnego UNIQA, udzielając informacji i niezbędnych pełnomocnictw

Niestety nie znaleźliśmy wyszukiwanej frazy, proszę spróbować wpisać inną frazę lub wybrać jedną z kategorii poniżej.

Jan Bezpieczny Pośrednik