Pomoc - ubezpieczenia komunikacyjne
-
Zmiany na polisie
Jakich zmian możemy dokonać?
Zmiana danych osobowych - w celu aktualizacji danych osobowych lub kontaktowych należy przesłać do Generali wniosek o ich zmianę.
Wniosek powinien zawierać:
- imię i nazwisko
- numer polisy
- dane zgłoszone do aktualizacji
- własnoręczny podpis.
Dokumenty można przesłać:
- w formie skanu lub cyfrowego zdjęcia dokumentu na adres e-mail: centrumklienta@generali.pl
- pocztą na adres: Generali TU S.A. ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa,
- złożyć u Agenta Generali.
Zmiany numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji można również dokonać kontaktując się z infolinią dzwoniąc na numer 913913913.
Zmiana danych pojazdu zgodnie z dowodem rejestracyjnym - wymagamy skan dowodu rejestracyjnego tj. zmiana numeru rejestracyjnego, zmiana nr VIN, zmiana marki, modelu, pojemności, mocy, data pierwszej rejestracji, przebieg pojazdu, roku produkcji.
Wykup pojazdu z leasingu - potrzebna jest faktura wykupu pojazdu.
Czasowe wycofanie z ruchu - wymagana jest decyzja z Wydziału Komunikacji.
Złomowanie, wyrejestrowanie - decyzja z Wydziału Komunikacji lub zaświadczenie o złomowaniu.
Zmiana liczba posiadanych kluczy do pojazdu, wymagane jest pisemne oświadczenie klienta.
Cesja - dodanie cesji/ zmiana cesji, usunięcie cesji z polisy – wymagamy dokumentów z Banku
Inne możliwe zmiany na polisie
- Zmiana wartości pojazdu (jeśli wzrost/spadek powyżej 10% wymagana zgoda UW + dodatkowe dokumenty)
- Zmiana daty wydania prawa jazdy (tylko oświadczenie w mailu)
- Zabezpieczenia przeciwkradzieżowe (tylko oświadczenie w mailu)
- Zmiana SU z netto na brutto i odwrotnie (tylko oświadczenie w mailu)
- Wykupienie udziału własnego za szkody kierowców do 25 lat – wymagane oświadczenie właściciela pojazdu o braku szkód z podpisem
- Wykupienie amortyzacji (tylko oświadczenie w mailu)
Ważne żeby pod mailem Klient podpisał się imieniem i nazwiskiem, jako drugą daną do weryfikcji wskazał Pesel albo nr rej.
Zmiany, który na pewno nie wykonamy. W przypadku konieczności wprowadzenia poniższych zmian należy wystawić nową polisę poprzez formularz zakupowy bezpieczny.pl i wypowiedzieć aktualną polisę. W poniższych przypadkach prosimy o kontakt wyłącznie z infolinią.
- Zmiana nazwiska/imię, zmian Regon/Nip/Pesel
- Zmiana Ubezpieczającego
- Zmiana użytkownika
- Dopisanie lub usunięcie współwłaściciela
- Zmiana formy płatności/rodzaju płatności (raty), terminu płatności
- Zmiana typu pojazd ( np. z osobowego na ciężarowy)
- Zmiana rodzaju użytkowania pojazdu (np. na taxi)
- Zmiana pakietu
- Zmiana SU w ryzykach
- Zmiana okresu ubezpieczenia
- Doubezpieczenie kolejnego ryzyka- np. dołączenie ryzyk dobrowolnych
- Zmiana zniżki za przebieg ubezpieczenia (Bonus Malus)
- Pojazd uszkodzony/nieuszkodzony
- Zmiana wyposażenia pojazdu