Pomoc - ubezpieczenia komunikacyjne

  • Zmiany na polisie

    Jakich zmian możemy dokonać?

    Zmiana danych osobowych - w celu aktualizacji danych osobowych lub kontaktowych należy przesłać do Generali wniosek o ich zmianę.

    Wniosek powinien zawierać:

    1. imię i nazwisko
    2. numer polisy
    3. dane zgłoszone do aktualizacji
    4. własnoręczny podpis.

    Dokumenty można przesłać:

    1. w formie skanu lub cyfrowego zdjęcia dokumentu na adres e-mail: centrumklienta@generali.pl
    2. pocztą na adres: Generali TU S.A. Postępu 15b, Warszawa 02-676,
    3. złożyć u Agenta Generali.

    Zmiany numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji można również dokonać kontaktując się z infolinią dzwoniąc na numer 913913913.

    Zmiana danych pojazdu zgodnie z dowodem rejestracyjnym - wymagamy skan dowodu rejestracyjnego tj. zmiana numeru rejestracyjnego, zmiana nr VIN, zmiana marki, modelu, pojemności, mocy, data pierwszej rejestracji, przebieg pojazdu, roku produkcji.

    Wykup pojazdu z leasingu - potrzebna jest faktura wykupu pojazdu.

    Czasowe wycofanie z ruchu - wymagana jest decyzja z Wydziału Komunikacji.

    Złomowanie, wyrejestrowanie - decyzja z Wydziału Komunikacji lub zaświadczenie o złomowaniu.

    Zmiana liczba posiadanych kluczy do pojazdu, wymagane jest pisemne oświadczenie klienta.

    Cesja - dodanie cesji/ zmiana cesji, usunięcie cesji z polisy – wymagamy dokumentów z Banku

    Inne możliwe zmiany na polisie

    1. Zmiana wartości pojazdu (jeśli wzrost/spadek powyżej 10% wymagana zgoda UW + dodatkowe dokumenty)
    2. Zmiana daty wydania prawa jazdy (tylko oświadczenie w mailu)
    3. Zabezpieczenia przeciwkradzieżowe (tylko oświadczenie w mailu)
    4. Zmiana SU z netto na brutto i odwrotnie (tylko oświadczenie w mailu)
    5. Wykupienie udziału własnego za szkody kierowców do 25 lat – wymagane oświadczenie właściciela pojazdu o braku szkód z podpisem
    6. Wykupienie amortyzacji (tylko oświadczenie w mailu)

    Ważne żeby pod mailem Klient podpisał się imieniem i nazwiskiem, jako drugą daną do weryfikcji wskazał Pesel albo nr rej.

    Zmiany, który na pewno nie wykonamy. W przypadku konieczności wprowadzenia poniższych zmian należy wystawić nową polisę poprzez formularz zakupowy bezpieczny.pl i wypowiedzieć aktualną polisę. W poniższych przypadkach prosimy o kontakt wyłącznie z infolinią.

    1. Zmiana nazwiska/imię, zmian Regon/Nip/Pesel
    2. Zmiana Ubezpieczającego
    3. Zmiana użytkownika
    4. Dopisanie lub usunięcie współwłaściciela
    5. Zmiana formy płatności/rodzaju płatności (raty), terminu płatności
    6. Zmiana typu pojazd ( np. z osobowego na ciężarowy)
    7. Zmiana rodzaju użytkowania pojazdu (np. na taxi)
    8. Zmiana pakietu
    9. Zmiana SU w ryzykach
    10. Zmiana okresu ubezpieczenia
    11. Doubezpieczenie kolejnego ryzyka- np. dołączenie ryzyk dobrowolnych
    12. Zmiana zniżki za przebieg ubezpieczenia (Bonus Malus)
    13. Pojazd uszkodzony/nieuszkodzony
    14. Zmiana wyposażenia pojazdu